luni, 16 decembrie 2013

Melanzane ripiene

Aceasta specialitate italieneasca are corespondente si in bucataria turceasca sau greceasca.

Varianta pe care am facut este urmatoarea:
- cca. 500-600 g carne de vita tocata (eu cumpar pulpa si ii rog pe cei de la macelarie sa mi-o toace pe loc. In acest mod poti fi sigur ce contine amestecul)
- 1 ceapa mare
- 1 legatura de marar (pot fi si doua, depinde cat sunt de bogate)
- sos de rosii cca. 300-400 g.
Se caleste ceapa, se adauga carnea si se amesteca, apoi sosul de rosii, sare si piper si alte ierburi aromate. Se lasa sa mai scada sosul.

Separat am taiat vinetele in felii, un pic mai subtiri de 1 cm si le-am fript in putin ulei, intr-o tigaie anti-aderenta.
Am uns o tava cu ulei si am aranjat feliile de vanata in tava. Deasupra am pus amestecul de carne pregatit inainte si am ornat cu cascaval ras si sos de rosii.

Se lasa la cuptor pana se rumenesc frumos si se topeste cascavalul. Sunt nemaipomenit de gustoase dar destul de satioase si bogate in calorii :-( Recunosc ca nu pregatesc acest fel de mancare in fiecare zi ci doar din cand in cand, la cate o aniversare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu